Onderhoud aan IQ-systemen

24 augustus 2018


MB Safety® biedt een service & support overeenkomst aan

Door de eenvoud van het programmeren zijn in de praktijk nagenoeg geen onduidelijkheden voor het beheer van de software, zeker niet na onze instructie bij levering en de uitgebreide documentatie die wij ter beschikking stellen. Als op uw locatie internetaansluiting is voorzien op het systeem kan er zelfs met remote access ondersteuning worden gegeven. Gebruik van de software is volledig inbegrepen bij aanschaf van het systeem. Er worden dus geen licentie- of andere (terugkerende) kosten ten aanzien van de software in rekening gebracht (behalve voor eventueel maatwerk en speciale aanvullende modules). Voor het gebruik van het systeem zijn software updates wenselijk door bijvoorbeeld nieuwe, aanvullende functies of progressie van bestaande functionaliteiten. Voor toekomstige software updates/herstel buiten de garantietermijn worden kosten in rekening gebracht.

Stelt u hoge eisen aan de continuïteit en snelle responstijden dan biedt MB Safety® een service & support overeenkomst aan. Deze overeenkomst omvat gedurende het eerste jaar een evaluatie van het gebruik met een productspecialist bij u op locatie. Daarnaast jaarlijks preventief onderhoud door een service engineer, aanvang aan het eind van de garantieperiode. Onderhoudscontracten kunnen ook worden aangeboden op systemen die al langer in gebruik zijn.

Bent u benieuwd naar de verschillende contracten en mogelijkheden voor onderhoud aan uw sleutelbeheersysteem, neem dan direct contact op.